Escola i museu, camins convergents
Museu de la Vida Rural

Escola i museu, camins convergents

Carme Escales, periodista

Com transformar l’escola, treballar en xarxa i innovar a través d’un museu ens ho desvelen les experiències viscudes entre les escoles Martí Poch de l’Espluga de Francolí i la ZER Conca de Barberà amb el Museu de la Vida Rural de la Fundació Carulla. Són propostes que traspassen les parets del museu i de les escoles per trobar-se de ple en diàleg amb la natura i la vida de la gent als pobles, realitats que responen a les preguntes i inquietuds de la teoria, un aprenentatge que esdevé integrat en la vida mateixa.

Vols llegir l’article?

Selecciona els sis articles que més t’interessin i descarrega-te’ls de forma gratuïta.

Fes la selecció

Vols llegir la publicació sencera en paper?

Reserva-la i te l’enviem a casa

La Fundació Carulla destinarà íntegrament les aportacions rebudes a l’escola catalana mitjançant els Premis Baldiri Reixac.

Els equipaments culturals com agents educadors

Maider Maraña
Els equipaments culturals com agents educadors

Quina educació cultural i artística necessiten les escoles i quina tenen els mestres i artistes?

Gemma Carbó
Quina educació cultural i artística necessiten les escoles i quina tenen els mestres i artistes?

Mutare Educació: eines per introduir les arts a les escoles

Gemma Carbó
Mutare Educació: eines per introduir les arts a les escoles
Torna