Els equipaments culturals com agents educadors
Il·lustració d'Andrea Maresch

Els equipaments culturals com agents educadors

Maider Maraña, directora de la Fundació Baketik i consultora en drets humans i cultura.

Les propostes didàctiques dels museus es basen en fórmules educatives centrades en la pràctica i l’experimentació per a la transmissió de valors i coneixements. Aquestes experiències queden impregnades a la pell i provoquen emocions que vinculen identitàriament i fan sentir part d’una realitat social.

Vols llegir l’article?

Selecciona els sis articles que més t’interessin i descarrega-te’ls de forma gratuïta.

Fes la selecció

Vols llegir la publicació sencera en paper?

Reserva-la i te l’enviem a casa

La Fundació Carulla destinarà íntegrament les aportacions rebudes a l’escola catalana mitjançant els Premis Baldiri Reixac.

Com les arts estan transformant el món?

Laura Calçada
Com les arts estan transformant el món?

Escola i museu, camins convergents

Carme Escales
Escola i museu, camins convergents

Quina educació cultural i artística necessiten les escoles i quina tenen els mestres i artistes?

Gemma Carbó
Quina educació cultural i artística necessiten les escoles i quina tenen els mestres i artistes?
Torna