Serveis
de caixer
automàtic
amb el suport de:
Serveis
de caixer
automàtic
Serveis
bancaris
d'oficina
Atenció
personalitzada
sobre
Banca Mòbil és un servei que ofereix la Generalitat de Catalunya a través de les entitats de crèdit Caixa Enginyers i CaixaBank.
He de ser client de Caixa Enginyers o de CaixaBank per fer servir la Banca Mòbil?
No és indispensable. La Banca Mòbil de Catalunya atén tots els ciutadans, siguin de l'entitat que siguin.
Puc treure diners del caixer, si no soc client de l'entitat que vingui?
Sí, amb qualsevol targeta de crèdit, de dèbit, de prepagament o llibreta bancària.
Per retirar diners del caixer he de pagar comissió?
L'entitat no cobra cap comissió per retirar diners del caixer. Si la targeta o llibreta que utilitzes és d'una altra entitat financera, aquesta entitat pot ser que en cobri, segons els productes que tinguis contractats. De tota manera, abans de completar el reintegrament, el caixer informarà del cost que et pot repercutir la teva entitat, per si decideixes aturar/no finalitzar l'operació.
Hi ha algú a l'oficina que em pugui atendre?
Sempre hi ha personal especialitzat de banca per atendre totes les consultes i assessorar sobre els serveis que s'ofereixen.
L'entitat que ve al meu municipi només atén els seus clients?
Els serveis que s'ofereixen són els propis de qualsevol oficina bancària. Si no ets client seu t'atendran, però amb les mateixes limitacions operatives que trobaràs en una oficina fixa que no sigui de la teva entitat.
Quanta estona estarà Banca Mòbil al meu municipi?
Si el 2022 el teu municipi tenia 250 habitants o menys, hi estarà mitja hora com a mínim. Si en tenia més, hi estarà almenys una hora.
Si tinc problemes de mobilitat, puc accedir a l'interior dels vehicles?
Sí, els vehicles estan dotats amb prou mitjans per garantir l'accés a les persones amb mobilitat reduïda.
Què he de fer si vull saber quan ve la Banca Mòbil al meu municipi?
A bancamobil.gencat.cat trobaràs tota la informació: quina entitat vindrà, quin dia passarà, a quina hora arribarà, quan marxarà i on aparcarà. També et pots adreçar al teu ajuntament, que disposa de tota aquesta informació.
Com sé si hi ha incidents que impedeixen la prestació del servei?
A bancamobil.gencat.cat s'informarà sobre els incidents que es prevegin. De tota manera, el teu ajuntament tindrà sempre aquesta informació actualitzada, fins i tot dels imprevistos de darrera hora.
Si no pot venir un dia al meu municipi, quan ens atendrà en aquell mes?
Si es produeix aquest fet, es reprogramarà la prestació del servei en una altra data i se n'informarà a bancamobil.gencat.cat i a l'ajuntament.
Si tinc algun dubte o queixa, on m'adreço?
Posa't en contacte amb el teu ajuntament. El responsable d'aquest servei al teu municipi t'ajudarà. Si no pot, ho consultarà a les entitats de crèdit o a la Generalitat de Catalunya, i després t'ho farà saber pels canals que hi ha establerts.
És segur utilitzar els serveis de la Banca Mòbil?
Sí, tots els serveis es presten amb les mesures de seguretat exigides per la normativa de seguretat privada, incloent-hi la seguretat del caixer automàtic instal·lat.